Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатика

    Значи колата ми е от подписа и се случва следното нещо, натискам копчето за да го пусна светва си но не тръгва не се чува муфата да чатка, нито се включва перката нищо. Закачих я на компютъра направих тест на климатика с Виза и се чува като дам теста да чатка муфата, но когато то пусна от копчето нищо не тръгва, проверих бушона който е отпред на до двигателя здрав е, релето гледах ама немога да го разбера и ги размених с другото което е за перката и пак същата работа.
    Някой имал ли е подобен или същият проблем и знаели евентуално разрешаването му?
    Благодаря!!!
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    мн странно,да не би нещо копчето да не е в ред?
    Аlfa156 1.8TS 2000

    Comment


    • #3
      Имаш ли 'фреон' в системата?
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        Имах подобен проблем.
        Светва копчето, но не тръгва компресора.
        Когато сменях свещите съм прекъснал захранващия проводник, който отива към компресора. Свързах го, но пак не иска да тръгне климатика. Отидох при един майстор на автоклиматици и ми смени един бушон и компресора тръгна. Каза, че имало няколко бушона за климатика. Въпросният бушон беше при другите бушони под волана в ляво. Така, че си провери всички бушони подред. Пиши после дали си го оправил!
        FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
        LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
        ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
        LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
          Имах подобен проблем.
          Светва копчето, но не тръгва компресора.
          Когато сменях свещите съм прекъснал захранващия проводник, който отива към компресора. Свързах го, но пак не иска да тръгне климатика. Отидох при един майстор на автоклиматици и ми смени един бушон и компресора тръгна. Каза, че имало няколко бушона за климатика. Въпросният бушон беше при другите бушони под волана в ляво. Така, че си провери всички бушони подред. Пиши после дали си го оправил!
          Ами сега ги проверих всичките няма изгорели бушони!
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
            Имаш ли 'фреон' в системата?
            Ами дори и да няма фреон пак трябва да се чуе муфата и перката да се включи,незнам имали и колко има последно лятото сам го ползвал!
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
              Ами дори и да няма фреон пак трябва да се чуе муфата и перката да се включи,незнам имали и колко има
              Грешиш. С налягане под 0.3 бара примерно (малко фреон) няма да включи. Затова там е боцнат т.н. пресостат.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Грешиш. С налягане под 0.3 бара примерно (малко фреон) няма да включи. Затова там е боцнат т.н. пресостат.
                и как да разбера дали има и дали тоя пресостат работи?
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #9
                  Най-добре при климатикаджия.
                  Ако държиш ти да го правиш това - развиваш тапите от точките за пълнене на климатика. Отдолу има иглички, малко като такива за гумите. Натискаш някоя да видиш дали ще фучи - т.е. дали има налягане в системата.

                  Пресостата се дава накъсо за проба, ако си сигурен, че системата е пълна, обаче ако нямаш фреон не е препоръчително пускането на компресора.
                  Last edited by didod; d.m.y г., 19:18.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    Най-добре при климатикаджия.
                    Ако държиш ти да го правиш това - развиваш тапите от точките за пълнене на климатика. Отдолу има иглички, малко като такива за гумите. Натискаш някоя да видиш дали ще фучи - т.е. дали има налягане в системата.

                    Пресостата се дава накъсо за проба, ако си сигурен, че системата е пълна, обаче ако нямаш фреон не е препоръчително пускането на компресора.
                    Ок възможно ли е да няма фрион щото като давам тест през Виза си чатка муфата?
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Според мен може.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Някои друг нема ли да изкаже мнение?
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Иди да го проверят, нищо не губиш. Ще го напълнят, ще проверят за пропуски и така.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                            Иди да го проверят, нищо не губиш. Ще го напълнят, ще проверят за пропуски и така.
                            Съгласен съм с колегата нека да го напълнат може и така да е аз до са на старата кола имах климатроник и се гърмеше бошона възможно е трасето да е прекъсното имаш ли пробна лампа .... ако имаш с нея пробвай друго не мога да те посаветвам освен на майстор
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #15
                              Добре де не разбрахте ли че трасето и бушоните са си ОК след като през тест се включва Начи проблема е друг и според мен колегата дето те прати да ти го допалнят (вече няколко пъти) просто го послушай
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X